Vrijdag 24 maart- Ben Tré -> Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu Vrijdag 24 maart- Ben Tré -> Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu

Vrijdag 24 maart- Ben Tré -> Hoi An

Door: Jolanda

24 Maart 2017 | Vietnam, Hoi An

Vandaag vroeg op, half 7. Koffers klaarmaken voor de binnenlandse vlucht naar Hoi An. Maar eerst nog een boottocht door de Mekong Delta. Hele leuke trip, eerst met een grote boot de rivier op, bij een familie waar de kokosnoten verwerkt worden en er van alles maken. Daarna stukje doorgevaren en gelopen naar een familie waar matten werden gemaakt, werden verwelkomt met thee en heerlijk vers fruit. Daarna 40 minuten gefietst voor een heerlijke lunch (ook weer bij een familie). Daarvandaan met kleine roeibootjes de kanalen. Toen was het tijd om naar het vliegveld te gaan. Om 18:00 uur een vlucht van 1 uur en 10 minuten gehad naar Da Nang om vervolgens in een half uur naar Hoi An te rijden. Supermooie kamer, nu lekker slapen om morgen de stad te verkennen te voet en te fiets.
Welterusten!

• 24 Maart 2017 - 17:31

Miriam :

Hoi An..........Ik was verliefd op dat stadje!! Wat vond ik dat een mooie plek zeg.
    Hopelijk heeft de tijd stilgestaan en is het nog net zo mooi en pittoresk als in 1994.
    Leuk om zo op de hoogte te blijven!

• 03 April 2017 - 19:56

Lisa :

Hi Jo,

Geen krokodillen in de rivier?

Groetjes,
    Lisa