Zondag 26 maart - Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu Zondag 26 maart - Hoi An - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu

Zondag 26 maart - Hoi An

Door: Jolanda

26 Maart 2017 | Vietnam, Hoi An

Vandaag een heerlijk relaxed dagje gehad. Lex formule 1 gekeken met een paar mannen in het sportcafé en ik met nog twee vrouwen geshopt. Geluncht bij de lokale mensen in de markthal. Daarna nog effe met Lex geshopt en heerlijk op een terras gezeten. Vanavond met onze twee jonge meiden uit de groep heerlijk gegeten en nog wat gedronken. Nu de koffer weer gepakt, lekker slapen en om half 7 op om door te reizen naar Hue.

• 26 Maart 2017 - 21:44

Adoré:

Hoi Jo en Lex,

Zitten jullie nog steeds in zuid Vietnam of is morgen Hue al noord Vietnam?
    Leuk dat jullie ons zo op de hoogte houden.
    Oké nou slaap lekker en tot morgen met het volgende verslag.
    Groetjes.

• 27 Maart 2017 - 01:29

Hoi Adoré, Hue is in het midden. Leuk te horen dat je ons volgt. Gr, Jo

• 27 Maart 2017 - 17:12

Petra:

He Jo en Lex,
    Ziet er allemaal goed uit op de foto en het klinkt ook allemaal super. Jullie vermaken je wel! Ben heel benieuwd naar alle verhalen achter de reisverslagen! :-)
    Is het warm daar??? Geniet en blijf voorzichtig! Kus

• 28 Maart 2017 - 11:57

Hoi Peet, was afgelopen week rond de 33 graden maar niet altijd zonnig. Gisteren veel regen en rond de 20 graden. Vandaag rond de 25 en bewolkt. Vanaf morgen schijnt het weer warmer te worden. We blijven genieten.