Woensdag 29 maart- Dong Hoi - Reisverslag uit Dống Hội, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu Woensdag 29 maart- Dong Hoi - Reisverslag uit Dống Hội, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu

Woensdag 29 maart- Dong Hoi

Door: Jolanda

29 Maart 2017 | Vietnam, Dống Hội

Vandaag een rit richting het noorden, richting Donh Hoi met onderweg diverse stops. We zijn naar de tombe van Minh Mangh geweest. Over de brug gelopen van de grens tussen Noord en Zuid Vietnam en de Vin Moc tunnels in geweest. Erg interessant allemaal. Rond drie uur waren we bij ons resort, lekker even gezwommen en straks natuurlijk weer lekker eten. Het is niet erg zonnig in Vietnam, maar de temperatuur is heerlijk, ongeveer 26 graden op dit moment.

• 30 Maart 2017 - 21:49

Adoré:

Hoi Jo en Lex,

Wat een indrukken zeg. Zie ik het goed, hebben jullie ook die ondergrondse gangen gezien?
    Misschien maar goed dat de zon niet schijnt, wie weet is het dan niet uit te hiuden met de warmte.
    Fijne dag morgen en ik lees jullie volgende verslag weer.
    Groetjes
    Adoré

• 03 April 2017 - 08:44

Jacky:

Hoi lex en Jo,

Wat een mooie foto's. En wat hebben jullie al veel gezien. Zo te zien ook een leuke groep.
    Het is erg leuk om jullie zo te volgen. Geniet ervan.

Gr Jacky