Zondag 2 april - Halong Bay - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu Zondag 2 april - Halong Bay - Reisverslag uit Ninh Bình, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu

Zondag 2 april - Halong Bay

Door: Jolanda

Blijf op de hoogte en volg

02 April 2017 | Vietnam, Ninh Bình

Vandaag gereisd naar Ninh Binh, zo'n 4 uur rijden. Lekker geluncht en daarna ruim twee uur heerlijk gevaren in roeibootjes van 4 personen. Heel mooi door de meren en 7 grotten, die soms wel erg laag waren. Moesten regelmatig flink bukken. Vandaag doorgereisd naar Halong Bay waar we drie uur gevaren hebben tussen de rotseilanden, schitterend. Oh ja, ook nog even een grot ingegaan. Weer een superdag.
Foto's volgen, internet is beroerd hier.

  • 03 April 2017 - 19:47

    Lisa:

    Wel prachtig hoor Jolanda, mooie foto's.
    Ik wou dat ik daar ook was.
    Geniet er maar van en ik kan niet wachten om de verhalen live van je tehoren. De groeten aan Lex.

    Liefs,
    Lisa

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Vietnam, Ninh Bình

Mijn eerste reis

Recente Reisverslagen:

05 April 2017

Woensdag 5 april - Sapa

04 April 2017

Dinsdag 4 april - Sapa

02 April 2017

Zondag 2 april - Halong Bay

31 Maart 2017

Vrijdag 31 maart - Vinh

29 Maart 2017

Woensdag 29 maart- Dong Hoi

Actief sinds 25 Feb. 2017
Verslag gelezen: 154
Totaal aantal bezoekers 15499

Voorgaande reizen:

25 Februari 2017 - 31 December 2017

Mijn eerste reis

Landen bezocht: