Dinsdag 28 maart - Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu Dinsdag 28 maart - Hue - Reisverslag uit Hoi An, Vietnam van Jolex6762 - WaarBenJij.nu

Dinsdag 28 maart - Hue

Door: Jolanda

28 Maart 2017 | Vietnam, Hoi An

Over gisteren valt niet heel veel te vertellen omdat deze dag een beetje in het water gevallen. We zijn naar Bach Ma National Park geweest, maar door de vele regen hebben wij niet kunnen wandelen door het park. Vroeg in het hotel in Hue dus. Zijn met onze twee meiden met de taxi naar het centrum geweest en een paar barretjes bezocht en heerlijk gegeten. Het was in,ijdels droog geworden dus terug naar het hotel gelopen in 20 minuten.
Vandaag gelukkig droog maar wel bewolkt. Hebben de Citadel (oude keizerlijke stad/burcht) in Hue bezocht. Heel leuk en interessant. Daarna naar een pagode geweest en vervolgens met de drakenboot naar ons lunchadres, waar we weer fantastisch hebben geluncht. Na de lunch stonden er fietsen voor ons klaar en hebben we twee uur lang een hele leuke fietstocht gehad. Vanavond weer heerlijk gegeten met de groep en met z'n zessen nog even een afzakkertje genomen. Morgen weer verder reizen naar Dong Hoi. Foto's volgen want internet is in dit hotel heel traag.

• 28 Maart 2017 - 23:38

Adoré:

Hoi Jo en Lex,

Tuurlijk volg ik jullie iedere dag en probeer me voor te stellen wat voor indrukken jullie allemaal krijgen.
    Jammer dat het zo regende, echt tropisch niet miezeren maar gelijk bakken. ☂️☂️
    Hier is het ook echt lente met temp tot 20 graden. Morgen zou het kunnen regenen.
    Fietsen jullie op nieuwe fietsen?
    Nou ik hoop dat morgen weer droog is voor jullie.
    Groetjes en geniet ze.
    Adoré

• 29 Maart 2017 - 01:38

Nee hoor, geen nieuwe fietsen. Gewoon oude barrels. Maar gaat goed, je fietst toch zacht want anders zie je niets om je heen.